سیب

برام جالبه شاید برای شما هم جالب باشه !

سیب

برام جالبه شاید برای شما هم جالب باشه !

سیب

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۱ فروردين ۹۸ ، ۱۸:۳۵ گل

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۱۳ اسفند ۹۷، ۲۱:۲۳ - لوستر سقفی با قیمت الهی امین

نویسندگان

۸۶ مطلب توسط «علی دهقانی شورکی» ثبت شده است

علی دهقانی شورکی
۱۸ بهمن ۰۲ ، ۰۷:۱۳ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

علی دهقانی شورکی
۱۸ بهمن ۰۲ ، ۰۷:۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

یک بازدید با برکت 

علی دهقانی شورکی
۲۱ آذر ۰۰ ، ۰۶:۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

فرماندهان پایگاه های بسیج در مدارس، دیشب، ۱۱آبان ۱۴۰۰

به همراه شهردار محترم آقای مهندس بهارستانی و اعضای شورای اسلامی شهر میبد

 

علی دهقانی شورکی
۱۲ آبان ۰۰ ، ۱۷:۱۴ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

      در راستای اطاعت از امر امام خامنه ای عزیز، حدود 85 بسته گوشت، توسط موسسه خیریه اباصالح (عج) در حال توزیع بین خانواده های هدف می باشد. این بسته ها که به وزن تقریبی یک کیلو گرم می باشد، توسط معاونت پشتیبانی سپاه ناحیه مقاومت شهرستان میبد تهیه و در اختیار موسسه خیریه اباصالح (عج) قرار گرفته است.

    قابل ذکر است که کمتر از یک ماه پیش نیز همین عزیزان ( سپاه ناحیه میبد) حدود 245 بسته معیشتی شامل حبوبات، روغن، رب، یک کیسه برنج و ... و همچنین یک پک بهداشتی شامل یک ظرف مایع ضد عفونی کننده ی دست، یک ژل ضدعفونی کننده تعدادی ماسک و یک بطری جهت ضدعفونی کردن دست، به مبلغ تقریبی 400 هزار تومان بود که بسته های معیشتی بین خانوارهای هدف و بیشتر بسته های بهداشتی توسط موسسات خیریه و خادمیاران رضوی شهیدیه و بارجین،بین مدارس توزیع گردید.

  در اینجا جا دارد از همه پرسنل مردم دوست سپاه ناحیه میبد بویژه از فرماندهی محترم سپاه جناب سرهنگ بهشتی و  همچنین از جناب سرهنگ محمد علی کارگر که زحمت هماهنگی این کار ارزشمند را کشیدند، تشکر و قدردانی گردد.

 

علی دهقانی شورکی
۰۵ مهر ۹۹ ، ۱۱:۳۲ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

علی دهقانی شورکی
۰۵ مهر ۹۹ ، ۱۱:۲۴ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

  کاشیکاری محراب مسجد المهدی (عج) شهیدیه شروع شد:

 

 

علی دهقانی شورکی
۲۲ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۴۴ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰ نظر

         توزیع 245 بسته معیشتی ، توسط موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد شهیدیه از جمله موسسه خیریه اباصالح(عج)، بنیاد طلوع کوثر کویر میبد، خادمیاران کانون محلی شهیدیه و بارجین، موسسه خیریه لبخند انتظاردر شرق شهرستان میبد توزیع شد.
        به گفته مدیر عامل موسسه خیریه اباصالح (عج)، ارزش تقریبی هر بسته  ۴٠٠ هزار تومان اعلام شده و تمام مراحل بسته بندی و توزیع با رعایت تمام نکات بهداشتی انجام گردید.

        قابل ذکر است که تمام مراحل جذب منابع مالی، تهیه، بسته بندی و آماده نمودن سبد های معیشتی توسط عزیزان سپاه پاسداران ناحیه ی میبد انجام شده بود که جا دارد از فرماندهی محترم ( بهشتی) و بویژه از آقای محمدعلی کارگر تقدیر و تشکر بعمل آید.

علی دهقانی شورکی
۲۰ شهریور ۹۹ ، ۱۱:۴۹ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰ نظر

با همت خانواده شهید آرامش و خواجه و نظارت حاج عباسعلی شیخی.  تلاش حجه الاسلام والمسلمین ملااحمدی و محمود کارگر در این زمینه و مراحل قبلی ساخت مسجد ستودنی است. 

 

علی دهقانی شورکی
۱۵ مرداد ۹۹ ، ۰۶:۰۸ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

دیدن پسر محمود کارگر معوف به محمود سلمانی . عصر دیروز 

علی دهقانی شورکی
۲۶ تیر ۹۹ ، ۰۹:۰۹ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰ نظر

با پدر شهیدان ذوالفقاری ره

علی دهقانی شورکی
۲۴ تیر ۹۹ ، ۰۰:۵۳ موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰ نظر

اینم عوس حاج حبیب  روزی که گذشت یعنی ۱۸تیر ۱۳۹۸

علی دهقانی شورکی
۱۹ تیر ۹۹ ، ۰۰:۰۶ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰ نظر

تلیت به خانواده حکیمی در داغ پدر ۷تیر ۱۳۹۹

 

علی دهقانی شورکی
۰۸ تیر ۹۹ ، ۰۹:۱۷ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰ نظر

  دیدن حاج آقا بیشمار 

۷تیر ۱۳۹۹

عمل دیسک

علی دهقانی شورکی
۰۷ تیر ۹۹ ، ۰۰:۵۰ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰ نظر

زندگینامه  شهید  خضر شورکی

سال 1341 بود که خضر در روستای شورکی و در خانواده ای محروم پا به دنیا گذاشت . مدرسه را در دوره ابتدایی رها کرد و به سرنوشت دیگر محرومین دچار شد که هرگاه فقر از در خانه شان وارد می شود مجالی برای آرامش باقی  نمی‌ماند و از همان دری که فقر وارد شد ، آرامش و آسودگی و شوق برای یادگیری نیز بیرون می رود تا فقر بی رحمانه بتازد و هزاران خضر را در پنجه های کشنده خود نابود کند ، و تمام استعداد آنان را برای همیشه بخشکاند.

شهید خضر شورکی

پس خضر باید به رحمت “او” دل خوش کند تا اگر نتوانست درس بخواند ، لاجرم قرآن را بیاموزد و در پناه تعالیم حیات بخش آن ،به مرد بزرگی تبدیل شود و کارهای بسی بزرگی را نیز انجام دهد و آن گاه که از نعمت پدر محروم می شود اداره امور خانه را خود به عهده می گیرد . خضر  سال 60 سربازی رفت و دو سال خدمت خود را در بوشهر گذراند او در کنار سایر وظایف ، به عنوان قاری قرآن نیز در عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی فعالیت می‌کرد . پس از پایان سربازی، وارد ستاد نوح نبی(ستاد پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی) شد و به عنوان راننده بولدوزر در سلک سنگر سازان بی سنگر در آمد . چند ماه را در بندر عباس و جزایر خلیج فارس گذراند و در 24 تیر ماه 64 برای همواره سازی راه عبور و مرور رزمندگان اسلام وارد خرمشهر شد . این آخرین منزل گاه خضر است  زیرا پیمان خویش را به انجام رسانده و باید  در سوم مردادماه 64 آن گاه که آفتاب در افق نیلگون جبهه‌های جنوب دست و پا می زد ، او نیز به همراه پرستو های مهاجری که به میعادگاه خویش باز می گردند . جاودانه شود.

روحش شاد و راهش مستدام باد.

ا

البته این شورکی ارتباطی با شورک ( شهیدیه میبد) ندارد.

علی دهقانی شورکی
۰۴ تیر ۹۹ ، ۱۲:۰۴ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰ نظر

 

   یکی با رئیس کمیته ی امداد شهرستان  پیرامون موسسه خیریه، یکی با تعدادیاز نابینایان هنرمند در حال فراگیری هنر زیلوبافی، ودیگری در جمع همکاران هنرستان شهید چمران میبد دربفروییه در حاشیه ی جلسه شورای دبیران.

 

علی دهقانی شورکی
۰۴ تیر ۹۹ ، ۱۱:۱۸ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰ نظر

 این عکس، درست قبل از رو بوسی دو بزرگوار گرفته شد. آیت الله ناصری، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان یزد و حجه الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسین ملااحمدی،که شاید تنها یزدی و شاید تنها ایرانی باشد که از عهد رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم  تاکنون بر  بام کعبه نماز خوانده است و همو اینهمه را از یک چیز می داند: دعای مادرش حاج ربابه خواستار( روحش شاد) . اگر علاقه دارید از زبان خود شیخ، داستان بالا رفتن از بام کعبه را بشنوید، با شماره ی خودش تماس بگیرید:

اینم شماره شون:   09134542431 و 03532333283  ( شهیدیه میبد یزد)

                                                                              .                                             

علی دهقانی شورکی
۰۴ تیر ۹۹ ، ۱۰:۴۳ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰ نظر

روحش شاد

دیداری کوتاه با مرحوم استاد حاج شیخ مهدی روحانی، امام جمعه موقت شهرستان میبد، در زمان مدیریت اینجانب بر دبیرستان علوم و معارف اسلامی میبد 

 

علی دهقانی شورکی
۰۴ تیر ۹۹ ، ۱۰:۴۰ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰ نظر

 


علی دهقانی شورکی
۰۴ تیر ۹۹ ، ۱۰:۲۸ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

1) آهای جوونا  مسکن میخواهید، اینم مسکن

 

 

 

2) سهمتون از پول نفت می خواهید، اینم یارانه

(اولین مرحله واریز یارانه نقدی در آذر ۱۳۸۹ )

دلار1033 تومان بود، 45هزار تومن تقریبا میشد 43 دلار

 

 

3)سهمتو  از شرکت های دولتی می خواهی؟ اینم سهام عدالت

 

 

 

علی دهقانی شورکی
۲۳ خرداد ۹۹ ، ۱۵:۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

نمونه اول:

 

1) شعار:  رونق اقتصادی: چنان رونق اقتصادی ایجادکنم که.... بقیه اش رو از اینترنت دانلودکنید !!

 

2) اولش: یارانه چند میلیون نفرقطع میشه

دومش: مردم خیلی ناراحت میشن !

                         سومش: روحانی میگه: خوب ، باشه قطع نمی کنم....

     چهارمش: مردم خیلی خوشحال میشن ...

 

نمونه دوم: 

 

3) حذف معاونت پرورشی و بالطبع قطع مزایای جمع زیادی از فرهنگیان (حدود شهریور 1398):

اولش: معاونین پرورشی ناراحت شدند...

           دومش: تیم روحانی گفت: باشه حذف نمی کنم..

سومش: معاونین پرورشی خوشحال شدند.

 

نمونه سوم:

پرداخت وام یک‌میلیونی به خانوارهای یارانه‌بگیر

     اولش: سود پول یارانه خودتون: ۱۲ درص.

دومش: مردم ناراحت میشن!

سومش: حسن میگه باشه از پول خودتون ۴درصد بیشتر سود نمی گیرم.

چهارمش: مردم دوباره خوشحال میشن! 

قشنگ بود، نه ؟!

 

علی دهقانی شورکی
۲۳ خرداد ۹۹ ، ۱۵:۰۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

دیروز ۱۵ خرداد۱۳۹۹ بود. بزرگداشت پانزده خرداد سال ۱۳۴۲ انجام شد.  روزهای آشوب و اعتراضات آمریکا است در قتل ظالمانه جورج که زانوی پلیس بی رحم روی گردنش از دنیا رفت. شاید خرداد ۱۳۴۲ را در خردا ۱۴۰۲ در آمریکا گرامی داشتیم، خدا را چه دیدی !. 

علی دهقانی شورکی
۱۶ خرداد ۹۹ ، ۰۵:۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

               دعای عالیه المضامین

دریافت(صوتی)

دریافت(تصویری)

 

دعای عالیه المضامین

 

دعایى است با مضامین‏ عالیه که بعد از زیارت هر یک‏ از ائمه ‏علیهم السلام خوانده می شود و این دعا را سید بن طاوس در مصباح الزائر بعد از زیارت جامعه‏ مذکوره نقل فرموده و آن دعاى شریف این است:
اللّهُمَّ اِنّى‏ زُرْتُ هذَا الْأِمامَ‏ مُقِّراً بِاِمامَتِهِ، مُعْتَقِداً لِفَرْضِ طاعَتِهِ فَقَصَدْتُ مَشْهَدَهُ بِذُنُوبى‏ وَعُیوبى‏، وَمُوبِقاتِ آثامى‏، وَکثْرَةِ سَیئاتى‏ وَخَطایاىَ، وَما تَعْرِفُهُ‏ مِنّى‏، مُسْتَجیراً بِعَفْوِک مُسْتَعیذاً بِحِلْمِک، راجِیاً رَحْمَتَک، لاجِئاً اِلى‏ رُکنِک، عآئِذاً بِرَاْفَتِک مُسْتَشْفِعاً بِوَلِیک وَابْنِ هر گاه این دعاء بعد از زیارت‏ حضرت امیرالمؤمنین ‏علیه السلام باشد بجای کلمه وَابْنِ در تمام چهار موضع وَابى‏ گویید اَوْلِیآئِک، وَصَفِیک وَابْنِ اَصْفِیآئِک، وَاَمینِک وَابْنِ اُمَنائِک، وَخَلیفَتِک وَابْنِ‏ خُلَفائِک، الَّذینَ جَعَلْتَهُمُ الْوَسیلَةَ اِلى‏ رَحْمَتِک وَرِضْوانِک، وَالذَّریعَةَ اِلى‏ رَاْفَتِک وَغُفْرانِک، اَللّهُمَّ وَاَوَّلُ حاجَتى‏ اِلَیک اَنْ تَغْفِرَ لى‏ ما سَلَفَ مِنْ‏ ذُنُوبى‏ عَلى‏ کثْرَتِها، وَاَنْ تَعْصِمَنى‏ فیما بَقِىَ مِنْ عُمْرى‏، وَتُطَهِّرَ دینى‏ مِمَّا یدَنِّسُهُ وَیشینُهُ وَیزْرى‏ بِهِ، وَتَحْمِیهُ مِنَ الرَّیبِ وَالشَّک‏ وَالْفَسادِ وَالشِّرْک، وَتُثَبِّتَنى‏ عَلى‏ طاعَتِک وَطاعَةِ رَسُولِک وَذُرِّیتِهِ‏ النُّجَبآءِ السُّعَدآءِ، صَلَواتُک عَلَیهِمْ وَرَحْمَتُک وَسَلامُک وَبَرَکاتُک‏ وَتُحْیینى‏ ما اَحْییتَنى‏ عَلى‏ طاعَتِهِمْ وَتُمیتَنى‏ اِذا اَمَتَّنى‏ عَلى‏ طاعَتِهِمْ وَاَنْ لا تَمْحُوَ مِنْ قَلْبى‏ مَوَدَّتَهُمْ وَمَحَبَّتَهُمْ وَبُغْضَ اَعْدائِهِمْ‏ وَمُرافَقَةَ اَوْلِیآئِهِمْ وَبِرَّهُمْ وَاَسْئَلُک یا رَبِّ اَنْ تَقْبَلَ ذلِک مِنّى‏، وَتُحَبِّبَ اِلىَّ عِبادَتَک وَالْمُواظَبَةَ عَلَیها، وَتُنَشِّطَنى‏ لَها، وَتُبَغِّضَ اِلَىَ‏ مَعاصیک وَمَحارِمَک، وَتَدْفَعَنى‏ عَنْها، وَتُجَنِّبَنِى التَّقْصیرَ فى‏ صَلَواتى‏ وَالْأِسْتِهانَةَ بِها، وَالتَّراخِىَ عَنْها، وَتُوَفِّقَنى‏ لِتَاْدِیتِها کما فَرَضْتَ وَاَمَرْتَ بِهِ عَلى‏ سُنَّةِ رَسُولِک، صَلَواتُک عَلَیهِ وَآلِهِ، وَرَحْمَتُک وَبَرَکاتُک خُضُوعاً وَخُشُوعاً، وَتَشْرَحَ صَدْرى‏ لِأیتآءِ الزَّکوةِ، وَاِعْطآءِ الصَّدَقاتِ، وَبَذْلِ الْمَعْرُوفِ وَالْأِحْسانِ اِلى‏ شیعَةِ آلِ مُحَمَّدٍ عَلَیهِمُ السَّلامُ وَمُواساتِهِمْ وَلا تَتَوَفَّانى‏ اِلاَّ بَعْدَ اَنْ‏ تَرْزُقَنى‏ حَجَّ بَیتِک الْحَرامِ، وَزِیارَةَ قَبْرِ نَبِیک وَقُبُورِ الْأَئِمَّةِ عَلَیهِمُ‏ السَّلامُ، وَاَسْئَلُک یا رَبِّ تَوْبَةً نَصُوحاً تَرْضاها، وَنِیةً تَحْمَدُها، وَعَمَلاً صالِحاً تَقْبَلُهُ، وَاَنْ تَغْفِرَ لى‏ وَتَرْحَمَنى‏ اِذا تَوَفَّیتَنى‏، وَتُهَوِّنَ عَلَىَ‏ سَکراتِ الْمَوْتِ وَتَحْشُرَنى‏ فى‏ زُمْرَةِ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ، صَلَواتُ اللَّهِ‏ عَلَیهِ وَعَلَیهِمْ وَتُدْخِلَنِى الْجَنَّةَ بِرَحْمَتِک، وَتَجْعَلَ دَمْعى‏ غَزیراً فى‏ طاعَتِک، وَعَبْرَتى‏ جارِیةً فیما یقَرِّبُنى‏ مِنْک، وَقَلْبى‏ عَطُوفاً عَلى‏ اَوْلِیآئِک، وَتَصُونَنى‏ فى‏ هذِهِ الدُّنْیا مِنَ الْعاهاتِ وَالْآفاتِ، وَالْأَمْراضِ الشَّدیدَةِ وَالْأَسْقامِ الْمُزْمِنَةِ وَجَمیعِ اَنْواعِ الْبَلاءِ وَالْحَوادِثِ، وَتَصْرِفَ قَلْبى‏ عَنِ الْحَرامِ وَتُبَغِّضَ اِلىَّ مَعاصِیک، وَتُحَبِّبَ اِلَىَّ الْحَلالَ، وَتَفْتَحَ لى‏ اَبْوابَهُ، وَتُثَبِّتَ نِیتى‏ وَفِعْلى‏ عَلَیهَ، وَتَمُدَّ فى‏ عُمْرى‏، وَتُغْلِقَ اَبْوابَ الْمِحَنِ عَنّى‏، وَلا تَسْلُبَنى‏ ما مَنَنْتَ‏ بِهِ عَلىَّ، وَلا تَسْتَرِدَّ شَیئاً مِمَّا اَحْسَنْتَ بِهِ اِلَىَّ، وَلا تَنْزِعَ مِنّىِ النِّعَمَ‏ الَّتى‏ اَنْعَمْتَ بِها عَلَىَّ، وَتَزیدَ فیما خَوَّلْتَنى‏، وَتُضاعِفَهُ اَضْعافاً مُضاعَفَةً، وَتَرْزُقَنى‏ مالاً کثیراً واسِعاً سآئِغاً، هَنیئاً نامِیاً وافِیاً، وَعِزّاً باقِیاً کافِیاً، وَجاهاً عَریضاً مَنیعاً، وَنِعْمَةً سابِغَةً عآمَّةً، وَتُغْنِینى‏ بِذلِک‏ عَنِ الْمَطالِبِ الْمُنَکدَةِ وَالْمَوارِدِ الصَّعْبَةِ، وَتُخَلِّصَنى‏ مِنْها مُعافاً فى‏ دینى‏ وَنَفْسى‏ وَوَلَدى‏، وَما اَعْطَیتَنى‏ وَمَنَحْتَنى‏، وَتَحْفَظَ عَلَىَّ مالى‏ وَجَمیعَ ما خَوَّلْتَنى‏، وَتَقْبِضَ عَنّى‏ اَیدِىَ الْجَبابِرَةِ، وَتَرُدَّنى‏ اِلى‏ وَطَنى‏، وَتُبَلِّغَنى‏ نِهایةَ اَمَلى‏ فى‏ دُنْیاىَ وَآخِرَتى‏، وَتَجْعَلَ عاقِبَةَ اَمْرى‏ مَحْمُودَةً حَسَنَةً سَلیمَةً، وَتَجْعَلَنى‏ رَحیبَ الصَّدْرِ، واسِعَ الْحالِ، حَسَنَ الْخُلْقِ، بَعیداً مِنَ الْبُخْلِ وَالْمَنْعِ وَالنِّفاقِ، وَالْکذْبِ وَالْبُهْتِ‏ وَقَوْلِ الزُّورِ، وَتُرْسِخَ فى‏ قَلْبى‏ مَحَبَّةَ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَشیعَتِهِمْ، وَتَحْرُسَنى‏ یا رَبِّ فى‏ نَفْسى‏ وَاَهْلى‏ وَمالى‏ وَوَلَدى‏، وَاَهْلِ حُزانَتى‏ وَاِخْوانى‏، وَاَهْلِ مَوَدَّتى‏ وَذُرِّیتى‏، بِرَحْمَتِک وَجُودِک، اَللّهُمَّ هذِهِ‏ حاجاتى‏ عِنْدَک، وَقَدِ اسْتَکثَرْتُها لِلُؤْمى‏ وَشُحّى‏، وَهِىَ عِنْدَک‏ صَغیرَةٌ حَقیرَةٌ وَعَلَیک سَهْلَةٌ یسیرَةٌ، فَاَسْئَلُک بِجاهِ مُحَمَّدٍ وَآلِ‏ مُحَمَّدٍ، عَلَیهِ وَعَلَیهِمُ السَّلامُ عِنْدَک، وَبِحَقِّهِمْ عَلَیک، وَبِما اَوْجَبْتَ لَهُمْ، وَبِسآئِرِ اَنْبِیآئِک وَرُسُلِک وَاَصْفِیآئِک وَاَوْلِیآئِک، الْمُخْلَِصینَ مِنْ‏ عِبادِک، وَبِاِسْمِک الْأَعْظَمِ الْأَعْظَمِ لَمَّا قَضَیتَها کلَّها، وَاَسْعَفْتَنى‏ بِها، وَلَمْ تُخَیبْ اَمَلى‏ وَرَجآئى‏ اَللّهُمَّ وَشَفِّعْ صاحِبَ هذَا الْقَبْرِ فِىَّ، یا سَیدى‏ یا وَلِىَّ اللَّهِ یا اَمینَ اللَّهِ، اَسْئَلُک اَنْ تَشْفَعَ لى‏ اِلَى اللَّهِ عَزَّوَجَلَ‏ فى‏ هذِهِ الْحاجاتِ کلِّها، بِحَقِّ آبآئِک الطَّاهِرینَ، وَبِحَقِّ اَوْلادِک‏ الْمُنْتَجَبینَ، فَاِنَّ لَک عِنْدَاللَّهِ تَقَدَّسَتْ اَسْمآئُهُ، الْمَنْزِلَةَ الشَّریفَةَ، وَالْمَرْتَبَةَ الْجَلیلَةَ، وَالْجاهَ الْعَریضَ، اَللّهُمَّ لَوْ عَرَفْتُ مَنْ هُوَ اَوْجَهُ‏ عِنْدَک مِنْ هذَا الْأِمامِ، وَمِنْ آبآئِهِ وَاَبْنآئِهِ الطَّاهِرینَ عَلَیهِمُ السَّلامُ‏ وَالصَّلوةُ، لَجَعَلْتُهُمْ شُفَعآئى‏ وَقَدَّمْتُهُمْ اَمامَ حاجَتى‏ وَطَلِباتى‏ هذِهِ، فَاسْمَعْ مِنّى‏ وَاسْتَجِبْ لى‏، وَافْعَلْ بى‏ ما اَنْتَ اَهْلُهُ، یا اَرْحَمَ الرَّاحِمینَ، اَللّهُمَّ وَما قَصُرَتْ عَنْهُ مَسْئَلَتى‏، وَعَجَزَتْ عَنْهُ قُوَّتى‏، وَلَمْ تَبْلُغْهُ‏ فِطْنَتى‏ مِنْ صالِحِ دینى‏ وَدُنْیاىَ وَآخِرَتى‏، فَامْنُنْ بِهِ عَلىَّ وَاحْفَظْنى‏ وَاحْرُسْنى‏، وَهَبْ لى‏ وَاغْفِرْ لى‏، وَمَنْ اَرادَنى‏ بِسُوءٍ اَوْ مَکرُوهٍ، مِنْ‏ شَیطانٍ مَریدٍ، اَوْ سُلْطانٍ عَنیدٍ، اَوْ مُخالِفٍ فى‏ دینٍ، اَوْ مُنازِعٍ فى‏ دُنْیا، اَوْ حاسِدٍ عَلَىَّ نِعْمَةً، اَوْ ظالِمٍ اَوْ باغٍ، فَاقْبِضْ عَنّى‏ یدَهُ، وَاصْرِفْ عَنّى‏ کیدَهُ، وَاشْغَلْهُ عَنّى‏ بِنَفْسِهِ، وَاکفِنى‏ شَرَّهُ وَشَرَّ اَتْباعِهِ وَشَیاطینِهِ، وَاَجِرْنى‏ مِنْ کلِّ ما یضُرُّنى‏ وَیجْحِفُ بى‏، وَاَعْطِنى‏ جَمیعَ الْخَیرِ کلِّهِ‏ مِمَّا اَعْلَمُ وَمِمَّا لا اَعْلَمُ، اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ، وَاغْفِرْ لى‏ وَلِوالِدَىَّ وَلِأِخْوانى‏ وَاَخَواتى‏، وَاَعْمامى‏ وَعَمَّاتى‏، وَاَخْوالى‏ وَخالاتى‏، وَاَجْدادى‏ وَجَدَّاتى‏، وَاَوْلادِهِمْ وَذَراریهِمْ، وَاَزْواجى‏ وَذُرِّیاتى‏، وَاَقْرِبآئى‏ وَاَصْدِقائى‏، وَجیرانى‏ وَاِخْوانى‏ فیک مِنْ اَهْلِ‏ الشَّرْقِ وَالْغَرْبِ، وَلِجَمیعِ اَهْلِ مَوَدَّتى‏ مِنَ الْمُؤْمِنینَ وَالْمُؤْمِناتِ، الْاَحْیآءِ مِنْهُمْ وَالْاَمْواتِ، وَلِجَمیعِ مَنْ عَلَّمَنى‏ خَیراً، اَوْ تَعَلَّمَ مِنّى‏ عِلْماً، اَللّهُمَّ اَشْرِکهُمْ فى‏ صالِحِ دُعآئى‏ وِزِیارَتى‏ لِمَشْهَدِ حُجَّتِک‏ وَوَلِیک، وَاَشْرِکنى‏ فى‏ صالِحِ اَدْعِیتِهِمْ بِرَحْمَتِک یا اَرْحَمَ الرَّاحِمینَ، وَبَلِّغْ وَلِیک مِنْهُمُ السَّلامَ، وَالسَّلامُ عَلَیک وَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَکاتُهُ، یا سَیدى‏ یا مَوْلاىَ یا فلان بن فلان ( بجاى این کلمه نام امامى را که زیارت می ‏کنید و نام پدر آن بزرگوار را بگویید) صَلَّى اللَّهُ عَلَیک وَعَلى‏ رُوحِک وَبَدَنِک، اَنْتَ وَسیلَتى‏ اِلَى اللَّهِ، وَذَریعَتى‏ اِلَیهِ، وَلى‏ حَقُّ مُوالاتى‏ وَتَاْمیلى‏، فَکنْ شَفیعى‏ اِلَى اللَّهِ عَزَّوَجَلَّ فِى الْوُقُوفِ عَلى‏ قِصَّتى‏ هذِهِ، وَصَرْفى‏ عَنْ مَوْقِفى‏ هذا بِالنُّجْحِ بِما سَئَلْتُهُ‏ کلِّهِ، بِرَحْمَتِهِ وَقُدْرَتِهِ، اَللّهُمَّ ارْزُقْنى‏ عَقْلاً کامِلاً، وَلُبّاً راجِحاً، وَعِزّاً باقِیاً،وَقَلْباً زَکیاً، وَعَمَلاً کثیراً، وَاَدَباً بارِعاً، وَاجْعَلْ ذلِک کلَّهُ‏ لى‏، وَلا تَجْعَلْهُ عَلَىَّ، بِرَحْمَتِک یا اَرْحَمَ الرَّاحِمینَ. 

علی دهقانی شورکی
۱۶ خرداد ۹۹ ، ۰۴:۴۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

 

 

                                      

 

اَلسَّلامُ عَلَیک یااَمینَ اللَّهِ فى‏ اَرْضِهِ، وَحُجَّتَهُ عَلى‏ عِبادِهِ، اَلسَّلامُ عَلَیک یا اَمیرَ الْمُؤْمِنینَ، اَشْهَدُ اَنَّک جاهَدْتَ فِى اللَّهِ حَقَّ جِهادِهِ، وَعَمِلْتَ بِکتابِهِ، وَاتَّبَعْتَ سُنَنَ نَبِیهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَیهِ وَآلِهِ، حَتّى‏ دَعاک اللَّهُ اِلى‏ جِوارِهِ، فَقَبَضَک اِلَیهِ بِاخْتِیارِهِ، وَاَ لْزَمَ اَعْدائَک الْحُجَّةَ مَعَ مالَک مِنَ الْحُجَجِ‏ الْبالِغَةِ عَلى‏ جَمیعِ خَلْقِهِ، 1

اَللّهُمَّ فَاجْعَلْ نَفْسى‏ مُطْمَئِنَّةً بِقَدَرِک‏ راضِیةً بِقَضآئِک، مُولَعَةً بِذِکرِک وَدُعآئِک، مُحِبَّةً لِصَفْوَةِ اَوْلِیآئِک، مَحْبُوبَةً فى‏ اَرْضِک وَسَمآئِک، صابِرَةً عَلى‏ نُزُولِ بَلائِک، شاکرَةً لِفَواضِلِ نَعْمآئِک، ذاکرَةً لِسَوابِغِ آلآئِک، مُشْتاقَةً اِلى‏ فَرْحَةِ لِقآئِک، مُتَزَوِّدَةً التَّقْوى‏ لِیوْمِ جَزآئِک، مُسْتَنَّةً بِسُنَنِ اَوْلِیآئِک، مُفارِقَةً لِأَخْلاقِ اَعْدائِک، مَشْغُولَةً عَنِ الدُّنْیا بِحَمْدِک وَثَنآئِک، 2

پس پهلوى‏ روى مبارک خود را برقبر گذاشت وگفت:
اَللّهُمَّ اِنَّ قُلُوبَ الْمُخْبِتینَ اِلَیک والِهَةٌ، وَسُبُلَ الرَّاغِبینَ اِلَیک شارِعَةٌ، وَاَعْلامَ الْقاصِدینَ اِلَیک واضِحَةٌ، وَاَفْئِدَةَ الْعارِفینَ مِنْک فازِعَةٌ، وَاَصْواتَ الدَّاعینَ اِلَیک صاعِدَةٌ، وَاَبْوابَ الْإِجابَةِ لَهُمْ مُفَتَّحَةٌ، وَدَعْوَةَ مَنْ ناجاک مُسْتَجابَةٌ، وَتَوْبَةَ مَنْ‏ اَنابَ اِلَیک مَقْبُولَةٌ، وَعَبْرَةَ مَنْ بَکى‏ مِنْ خَوْفِک مَرْحُومَةٌ، وَالْإِغاثَةَ لِمَنِ اسْتَغاثَ بِک مَوْجُودَةٌ، وَالْإِعانَةَ لِمَنِ اسْتَعانَ بِک مَبْذُولَةٌ، وَعِداتِک لِعِبادِک مُنْجَزَةٌ، وَزَلَلَ مَنِ اسْتَقالَک مُقالَةٌ، وَاَعْمالَ‏ الْعامِلینَ لَدَیک مَحْفُوظَةٌ، وَاَرْزاقَک اِلَى الْخَلائِقِ مِنْ لَدُنْک نازِلَةٌ، وَعَوآئِدَ الْمَزیدِ اِلَیهِمْ واصِلَةٌ، وَذُنُوبَ الْمُسْتَغْفِرینَ مَغْفُورَةٌ، وَحَوآئِجَ خَلْقِک عِنْدَک مَقْضِیةٌ، وَجَوآئِزَ السَّآئِلینَ عِنْدَک مُوَفَّرَةٌ، وَ عَوآئِدَ الْمَزیدِ مُتَواتِرَةٌ، وَمَوآئِدَ الْمُسْتَطْعِمینَ مُعَدَّةٌ، وَمَناهِلَ الظِّمآءِ مُتْرَعَةٌ، 3

اَللّهُمَّ فَاسْتَجِبْ دُعآئى‏، وَاقْبَلْ ثَنآئى‏، وَاجْمَعْ بَینى‏ وَبَینَ‏ اَوْلِیآئى‏، بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَعَلِىٍّ وَفاطِمَةَ، وَالْحَسَنِ وَالْحُسَینِ، اِنَّک وَلِىُ‏ نَعْمآئى‏، وَمُنْتَهى‏ مُناىَ، وَغایةُ رَجائى‏ فى‏ مُنْقَلَبى‏ وَمَثْواىَ
و در کامل‏ الزِّیارة بعد از این زیارت این فقرات نیز مسطور است
اَنْتَ اِلهى‏ وَسَیدى‏ وَمَوْلاىَ، اِغْفِرْ لِأَوْلِیآئِنا، وَکفَّ عَنَّا اَعْدآئَنا، وَاشْغَلْهُمْ عَنْ اَذانا، وَاَظْهِرْ کلِمَةَالْحَقِّ وَاجْعَلْهَا الْعُلْیا، وَاَدْحِضْ کلِمَةَ الْباطِلِ وَاجْعَلْهَا السُّفْلى‏، اِنَّک عَلى‏ کلِّشَى‏ءٍ قَدیرٌ. 4

زیارت امین الله

علی دهقانی شورکی
۱۶ خرداد ۹۹ ، ۰۴:۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

سردار صفوی امشب ۱۵ خرداد۱۳۹۹ حریم رضوی ع

علی دهقانی شورکی
۱۶ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

اولی امام جماعت جمعی از اهل سنت و شیعیان و دومی حضور در منزل مرحوم امام(ره) در قم

علی دهقانی شورکی
۰۶ خرداد ۹۹ ، ۲۲:۳۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

    حاج عبدالله باریکزهی افغانی، کاسبِ خوش اخلاق و مردمی شهر ما.  معروفه که هرکسی آجر می خواد و فعلا پول نداره،به این مرد ساده متواضع خاکی زنگ می زنه. بخصوص جوونایی که می خوان خونه بسازند و پول ندارند.

  برای مثال کسی که پارسال یه تراکتور آجر بین ۸۵۰ الی ۹۰۰ هزار تومن خالی کرده، حالا چک رو پاس می کنه، درحالیکه قیمت همون آجر حالا حدود یک و پونصده. یعنی حاج عبدالله با هر تراکتور آجر، ۶۰۰ هزار تومن پول نقد بلاعوض به یک جوون کمک می کنه.(تاریخ عکس اردیبهشت ۱۳۹۹).

 جالبه بدونید آهنگ پیشواز گوشی این مرد مهربان که سنی مذهب هم هستن، اینه:  

   ( دوس دارم خاکم کنن تو کربلات آغام حسین ) !!

 

 

اگر هم باورتون نمی آد این شمار ه اش، تماس بگیرید و تست کنید و صلوات هم بفرستید:

09132573136

 

 

علی دهقانی شورکی
۲۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۹:۳۵ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

دیشب مهمان داشتیم اونم چه مهمان هایی!. هیات مدیره پیشنهادی بنیاد طلوع کوثر کویر میبد. آقای مهندس زارع، خانم ها اسلامی،شاطری مقدم و امامی مهمان ما در موسسه اباصالح عج و شیخ شهاب الدین وحیدی هم در منزل آقای اسلامی همنشین بودیم. 

 

علی دهقانی شورکی
۲۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۵:۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

  امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ بود و چهارم رمضان المبارک ۱۴۴۱. روز چهارشنبه. مهدی دایی دعوت کرد شب بریم هیئت علی اصغر علیه السلام و بعد نماز معرب و عشاء، افطار اونجا دورهمی.

اولش خیال کردم تخمِ خانم مرغ است و بعدش کاشف به عمل اومد که تخم مرغابی و اردک بود. بعلاوه ی نوشابه و چای تازه دم.

 البته بعدش گفتند که رهبری، با سه شرط سهام عدالت رو آزاد کرده اند که خبر خوبی بود.

 

علی دهقانی شورکی
۱۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۱:۴۶ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

  قرار ملاقات با استاندار وقت: مهدی زمانی قمی، خانه احزاب میبد، آقایان دهقانی فیروز آبادی، صدرالدینی، کمال بیکی، اکبر دهستانی، حسین زارعشاهی(پیشوایی)، رجایی فرماندار اسبق، علی امامی که عکاس هستند و در عکس تشریف ندارند و بنده. تاریخ عکس: جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶.  شب بود و استادار عجله داشتند بخاطر آب ورزنه و شکستن لوله ها و... جلسه دیگه ای داشتند ولی مفصل نشستند و جماعت هم مفصل سخن گفتند و شنیدند.  صاحب کت قهوه ای پشت به دوربین، دکتر کمال بیکی ده آبادی هستند.

 

علی دهقانی شورکی
۲۵ فروردين ۹۹ ، ۰۶:۵۴ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر